Середа, 13.11.2019, 11:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Кілійський НВК " ЗОШ I-II ступенів - дитячий садок "

Годинник
Акваріум
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Друзі сайту
http://www.mon.gov.ua/
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Червень » 27 » робота практичного психолога у 2018/2012 н.р.
11:18
робота практичного психолога у 2018/2012 н.р.

Звіт психолога школи про роботу у 2018-2019 навчальному році

Робота проводилась на основі розробленого плану за такими напрямками: психодіагностична, корекційно-відновлювальна, консультативна, організаційно-методична робота, психологічна просвіта.Діяльність практичного психолога була спрямована на роботу із дітьми, батьками та педпрацівниками(за зверненнями).

І. Робота з дітьми.

1. Комплексне вивчення особистісної адаптованості учнів 1 та 5 класів.

2. Корекційно – розвивальні заняття з учнями 1, 5 за результатами діагностик.

3. Вивчався психічний стан учнів 2 класу в ході навчальної діяльності.

4. Організовувались бесіди на тему: «Здоровий спосіб життя» серед учнів 2,4 класів.

5. Досліджувались акцентуації характеру учнів (Методика «Дослідження акцентуації характеру» Леонгарда-Шмішека) учнів 7,8 класу.

6. Проведено комплекс методик у 8 класі ( на виявлення рівня згрупованостікол-ву,рівня агресивності, на рівень мотивації.)

7. З учнями 9 класу проведено комплекс профорієнтаційних методик.

8. Корекційно – розвивальні заняття з учнями 6,7,8 класів направлені на ЗСЖ.

9. Вивчався рівень пізнавального та особистісного розвитку вихованців дитсадка (Методика «Малюнок людини» за Є.Роговим та методика готовності до школи).

10. Індивідуальне консультування учнів (за запитом)

11.Психодіагностична робота з дітьми «групи ризику».

12. Консультаційна робота.Переважна більшість запитів, які надходили до практичного психолога стосувалися форм поведінки учнів та емоційно – вольової сфери. Учні школи зверталися за психологічною допомогою у розв’язанні певних труднощів (закоханість). Також надходили запити на розв’язання конфліктних ситуацій…

13. Психологічна просвіта. «Забезпечення дисципліни та підпорядкування сімейним правилам»(учні 6 та 8 класів). «Поведінка і діяльність дітей у підлітковий період»(учні 7 класу.)«Дружба та дружні інтереси»(учні 5 та 6 класів).«Алкогольні напої – міфи та реальність»(учні 9 класу).«Ситуації ризику»(учні 8 класу)…

Також проводиться робота з поведінковими проблемами дітей (агресивність, гіперактивність, імпульсивність, тривожність) за зверненнями класних керівників та адміністрації школи.Багато часу було присвячено темі «Профілактика насилля». Проведено ряд теоретичних занять з даної теми та анкетування

ІІ. Робота з батьками

1. Індивідуальне консультування.

2. Виступи на батьківських зборах( батьківські збори у 1 класі «Адаптація учнів 1 класу. Допомога дитині у період адаптації»;батьківські збори у 6 класі ««Секрети сімейного виховання», « Насильство у сім’ї. Запобігти та допомогти.»»; батьківські збори у 8 класі «Проблема агресивної поведінки».

3. Психологічна просвіта батьків щодо питань сімейного виховання.(За зверненням)

ІІІ. Робота з педпрацівниками

1. Індивідуальне консультування.(Кл.керівники 1,4,5,8 класів)

2. Психологічна просвіта класних керівників.(За зверненням)

3 Розробка психологічних рекомендацій щодо оптимізації навчально-виховного процесу.(За результатами психодіагностик).

Працюючи було виявлено ряд проблем в своїй роботі:

В молодших класах інколи відчувається складність проведення тестів, анкет, діагностичних матеріалів, бо діти часто не розуміють поставленого питання, бо дуже малий словарний запас і багато часу йде на роз’яснення питання. Діти швидко втомлюються, не розуміють, і це відбивається на точності результату. Виходить, що при бесіді діти відповідають одне, а на папері відображається інший результат, інколи навіть протилежний. А також багато часу йде на обробку результатів діагностики.Є складність і при роботі з батьками.

На 2017-2018н.р.ставлю перед собою такі завдання:

- виявлення труднощів учнів, які перешкоджають їх ефективному навчанню та взаємодії у шкільному колективі;

- дослідження індивідуальних особливостей учнівських колективів та окремих учнів,

- співпраця з педагогами школи, надання їм рекомендацій для всебічного розвитку та успішної взаємодії з учнями під час навчально-виховного процесу;

- підтримка учнів, які опинились в складних життєвих обставинах та потребують додаткової уваги і соціально-психологічного супроводу;

- сприяння професійному самовизначенню учнів старших класів;

- просвіта батьківських колективів для покращення взаємодії з учнями на різних вікових етапах;

- поглиблена робота над питаннями ЗСЖ.

Переглядів: 37 | Додав: Tatyana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Календар
Крилаті фрази
Календар свят і по
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Skype - статус
Skype:
Час життя сайту

Copyright MyCorp © 2019